TKarlsen Skrevet November 14, 2015 Rapporter Share Skrevet November 14, 2015 Skal få satt på solfilm på bilen min nå, men er ikke helt sikker på hvilken styrke jeg ønsker. Har prøvd å søke på google på styrker, men google slenger opp bilder av alle biler med solfilm. Så er ikke så lett Så kan de som har solfilm på bilen sin legge ut noen bilder? Gjerne i sollys + skrike hvilken styrke det er på filmen :) ***Venter spent*** Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 14, 2015 Rapporter Share Skrevet November 14, 2015 Skal få gjort dette selv etterhvert selv (ting tar tid) og har i den forbindelse snakket med en som driver med dette, han sier 35% er "tilsvarende" det som blir levert standard fra de fleste bilfabrikanter når mørke ruter velges. Har ellers ikke mange bilder å vise til, men de to øverste har org. mørke vinduer, den nederste har den mørkeste filmen Bilxtra solgte for maaange år siden, tror det var 5%. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2015 Firma som skal legge for meg har 35%, 25% og 5%. 5% blir for mørkt. Så vurderer sterkt 25% filmen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 14, 2015 Rapporter Share Skrevet November 14, 2015 Jeg kommer selv til å gå for 25% når jeg en gang skal få det gjort, med mindre jeg bytter bil først.. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg