terjemk Skrevet November 13, 2015 Rapporter Share Skrevet November 13, 2015 Hei. Jeg forsøker finne lokaliseringa av OBD porten på bilen min for å installere gps sender/kjørebok. I følge manualer på nett skal denne sitte ved siden av håndtaket for åpning av panser, men ei så, jeg kan heller ikke finne noe sted i området ratt/pedaler etc hvor de er noe panel som kan skjule porten. En mekaniker venn av meg sa jeg skulle se ved A-stolpen. Men hvor? er det noen som mer spesifikt kan fortell meg hvor denne sitter på denne modellen? Siter Grønn på bil... men skjønner at jeg har fått meg kongebil! BMW 528i 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 14, 2015 Rapporter Share Skrevet November 14, 2015 Noe alá her. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terjemk Skrevet November 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2015 Takk, er bildet speilvendt/opp ned? Jeg kan ikke se at det er noe "lokk" som kan skjule ODB i området rundt denne spaken. Siter Grønn på bil... men skjønner at jeg har fått meg kongebil! BMW 528i 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 14, 2015 Rapporter Share Skrevet November 14, 2015 Speilvendt ja, er fra en høyrerattet bil. Det under er gjerne mer korrekt. Har tatt diagnose på en hel del Mercer og på samtlige har OBD-pluggen vært rett over pedalene. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terjemk Skrevet November 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2015 Ok sa skal jeg ta meg enda en titt og se om det er noe deksel som dekker for det hele. Det er vel ikke meningen at jeg skal skru av "hele"dekselet som sitter over pedalene? Siter Grønn på bil... men skjønner at jeg har fått meg kongebil! BMW 528i 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg