Henningp Skrevet Oktober 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Hei Skulle låse opp bilen min her om dagen, satte nøkkelen inn i bilen så skjedde det ikke noe når jeg vridde den not høyre eller mot venstre. Noen som vet hva som kan være feil, eller må jeg kjøpe ny låskasse, og hvordan er det å bytte låskasse Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Kan være så enkelt at et stag er hoppet av, men det ser du først når du har tatt av dørtrekket. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Du har m.a.o. ikke fjernstyrt sentrallås. Men du har vel l i alle fall sentrallås. Får du låst opp med nøkkelen fra passasjersiden slik at alle dører låses opp? Dumå løsne (men ikke skru ut) et par torx skruer i dørkarmen for å ta av håndtaket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg