alexander_skaar Skrevet Oktober 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2015 har ein billig vinterbil som eg ville ha litt bedre lys på no, har sett på litt forskjellige men siden det er ein så billig vinterbil ville eg ikke bruke for mye på ekstra ting. så derfor lurer eg på om noen har erfaring eller prøvd desse lyktene fra biltema? ok? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Belysning/Ekstralys/Fjernlys-7-halogen-2000035063/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Har ikke teste disse men eg har testet de firkantet de selger og eg var fornøyd med dem, det var ein test for noen år siden der biltema sine fjernlys sett kom godt ut så de er nok heilt greie spesielt med tanke på hva de koster men er nok bedre reflektorer i Hella lykter men så koster de mye mer også. Husk att pærene betyr også mye og eg synes ikke biltema pærene er de beste. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg