Gou Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Tommy_erwin De ble sikkert distrahert av en råner med ulovlig stripe i frontruta. haha Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 når jeg så den tegninga på nyhetene, så var jeg sikker på at det var en spøk... Sier kanskje litt om Norsk politi..??!! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Mandel Sier kanskje litt om Norsk politi..??!! Frister litt å legge ut det her på noen utenlandske forum ja. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Selvfølgelig! Her er innsideren til postterminalen i Oslo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Teiteste eg har sett på norsk TV.. Ranerene ler sikkert som faen av politiet =) Norsk politi suger, bare se på på hva de sendte på TV og alle aviser, "rans" bilene...haha Er de så dårlige til å etterforske så blir det nok mange flere slike ran Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Men er det NOEN som har tipset politiet at det faktisk kan ha vært Postmann Pat som har ranet pengene? Jeg synes noen burde gjøre det... Knut. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Postmannen skal visstnok være sjekket ut av saken sies det... :cool: Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Ja, enig. Kan jo hende. Så slik ut på bildet. Og scooby doo var nok med på det han og, som vi ser på side 1. Nei, dette er en spennede sak.:cool: Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drQ Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 kanskje litt vel overdrevet denne saken :rolleyes: ; Ungt vitne så biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 altså det her er like latterlig som dette: ______ __(___|___) /_()_____()_| Så denne bilen igår. har fler sett den eller? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 men det kan jo hende det var postmann pat som var innsideren fra ranet på postterminalen...og nå brukte kameratene hans bilen hans til dette ranet... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Destro85 men det kan jo hende det var postmann pat som var innsideren fra ranet på postterminalen...og nå brukte kameratene hans bilen hans til dette ranet... Hmmm, ja du sier noe der... Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Hehehehehehehe!!! Jævlig bra lol lol lol lol lol alacocaina kiddie thumpsup :roll: :roll: :D Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 de fant jo også en meget spesiell stige i /ved banken...vil nok anta at Brannmann Sam også er involvert i dette ranet... :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 hahaha! beste jeg har sett på lenge.. han pat med maske var Baaaad:D :D :D :D :D Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg