Svolp Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Morn. Fått meg en brukt ix35 men syntes den tikker veldig, selv på varm olje. Første gang jeg har Hyundai, alltid hatt Mitsubishi så er ikke vandt med dette.. Normalt? Bilen er 2013 modell med 36000 på telleren. Mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Er vel en garantisak det da siden den ikke har gått mer. Kan jo være kjørt med for lite olje så det har gått utover kamaksling og ventilløftere. Eller kjørt for lenge på samme olja. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svolp Skrevet September 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Hei og takk for svar. Bilen bruker ikke olje å har vært inne for 5000km siden. Alle servicer er på Hyundai. Peilet olja i går og den er fin. Regne og med at det er en garanti sak men ville også forhøre meg litt hva andre tenker.. Mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Filmklipp? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg