Javel Skrevet September 5, 2015 Rapporter Share Skrevet September 5, 2015 Knuste høyre baklykt på Caddy TDI 2002. Skal få tak i brukt, ser en nær har fra en 1997 og en 2003(SDI) model. Regner med de vil passe? Regner med det går greit skifte den selv. Kikket innvendig, og ser det kunne vært best å fjerne hele plastdekselet. Så det jeg lurer på, hvordan løsner man de runde knottene? (se bilde) Tenkte det er bare å vippe de ut og prøvde med et skrujern, men virket som de satt godt fast. Skal de skrus ut på noen måte? Håper noen vet.Si gjerne hvis det er noe spesielt ifm å skrue ut lykta og. På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 5, 2015 Rapporter Share Skrevet September 5, 2015 Jeg bruker en sånn en veldig fint til sånt du setter den bare bak hode på klipset og dra den rett ut http://www.skruvat.no/Verktoy-for-dorpanel-P78865.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 5, 2015 Rapporter Share Skrevet September 5, 2015 Bare å røske rett ut, verktøyet som Opelen viser til er genialt til dette. Så lenge det er samme karosseri og ikke det nye vil lykta passe. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet September 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2015 Tusen takk for svarene Da skal jeg få meg et sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg