Adahl79 Skrevet Juli 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2015 Sikringen er for vindusviskere og blinklys. Blinklyset til høyre side har vært trøblette en stund men i dag ble det bom stopp og sikring røyk. Det nyttet ikke sette i ny sikring og det jeg merket meg var at det nå skjer uten at tenning er påslått. Dette er en gammel w202, regner med han nåp bare kan hogges, hadde bare håpet å klare å ha han gjennom denne vinteren. Men den gang ei Om ikke det er en Petter Smart her på forumet da Er jo lov å håpe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2015 Jeg er usikker på hvordan dette er koblet opp, men hvis det er likt som på noen andre biler er blinklysrelé det samme som går til nødblink. Jeg ville sjekket denne kretsen, mest sannsynlig (hvis det overnevnte stemmer) vil du finne brudd et sted/kortslutning. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg