dkvam Skrevet Juli 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2015 Hadde nylig en vannlekkasje i min 2005 Audi A4 2.0TDI. Lekkasje fant sted pga. at dreneringen under batteriet var tettet av en plastdings og masse skitt/blader. Det ble dermed stående en del vann rundt batteriet og vann har lekket inn i bilen igjennom en kabelføring i torpedoveggen og inn i gulvet på passasjersiden. Jeg har fjernet alt synlig vann inne bilen og tettet lekkasjen/ordnet dreneringen. Men når jeg kjørte en tur isted hørte jeg bølgeaktige lyder og det virker som det er en større mengde vann et sted i bilen. Og det kom opp mere vann i gulvet foran baksetet etterpå. Kan karosseriet/rammen på bilen fylles av vann som ikke har vei ut? Jeg fikk undersiden av bilen tectylert i fjor og vet ikke om dette kan bidra til å tette evnt. drenering?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2015 Fjern innstegslister og løft opp stoffteppet. Er god plass mellom gulvteppet og metall gulvet på en bil :) Kan ligge mye vann der Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dkvam Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2015 Takk for svar! Det høres iallefall ut som en bra mengde vann:) Skal gjøre det imorgen og se om jeg får tørket opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg