olga_ Skrevet Juni 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2015 Hei! Det er jo ikke noe deksel over batteriet på 2.0tdi motoren Audi a4. Jeg legger merke til at det kommer vann på batteriet når det regner mye og når jeg spyler bilen. Vannet drenerer seg ikke bort. Det kan da ikke være normalt. Skjer det samme hos dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2015 2006 model Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2015 Under batteriet har du en plugg. Denne er kjent for å tette seg. Du skal kunne klare å "åpne" den ved å putte fingeren under batteriet og rute litt rundt. Gjort det på en Audi A4 B6 tidligere Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2015 Men det kommer likevel vann på batteriet. Vannet burde dreneres bort før det når batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2015 Mangler du dekselet over hele området hvor batteriet står, eller bare det dekslet rett oppå batteriet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2015 Ser slik ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2015 Ulogisk at det ikke skal være deksel over her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2015 Det skal være deksel der, noe du også kan se på bildet til Bwana. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2015 Det skal være deksel der, noe du også kan se på bildet til Bwana. Ja, tenkte meg det. Men jeg ser på finn. no at tilsvarende biler ikke har deksel over der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dkvam Skrevet Juli 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2015 Min 2005 Audi A4 2.0TDI har ikke deksel over batteriet. Under batteriet er det dreneringshull på størrelse med en 5-krone som skal lede vann bort fra dette området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg