BenteS Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Har store problemer med å få start på golfen min, den er tungstartet og klokka og tripp telleren nulles ut. Noen dager kan den være grei å starte, men så er det trøbbel igjen Noen som vet hva dette kan skyldes??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Høres ut som du trenger et nytt batteri eller at det som sitter der trenger og bli ladet. Har du mye smøkjøring med varmeapparatet på fullt, så bruker du mere strøm enn bilen klarer å produsere. BenteS reagerte på dette 1 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenteS Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Ja jeg kjører en del småturer, men det virker som om batteriet er i orden, radioen og varmeapparatet virker som det skal, bilen er liksom så tung å få startet bare. I går holdt jeg på å gi opp, tok ut nøkkelen, men gjorde et nytt forsøk og da kom den...rare greier. Får lade batteriet og se om det hjelper. Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Sjekk også kontaktene både på batteriet og jordledningen til blokka. Om klokke nullstilles så tyder det på at spenningen har vørt nede nær 0. Dette kan skyldes oftest at batteriet ikke klarer å lever nok spenning når du prøver å starte , eller spenningsfall i ledninger. BenteS reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenteS Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Takk for svar :) Klokka og tripp teller nulles ut hver gang...sjekker tipsene deres og håper det ordner seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg