firelude Skrevet Januar 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2015 Hei folkens ! Jeg er fremdeles lykkelig eier av Passat 02 mod men i den senere tid skaper bilen store problemer. Det begynte med at jeg kjente at bremsene tidvis hang på og bremsepedalen var veldig hard og en veldig kort vandringsvei på pedalen før bremsene tok. Feilen ble lokalisert til bakre høyre bremsecalipper , denne ble skiftet men samme er det samme....dvs det er den calipperen som henger på ........ Kan det være selvjusteringen som er problemet....bør jo ikke være det på en ny caliper.....men....går vel kanskje og still/bryte den tilbake ? Pussige greier..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2015 Koble av håndbremswire og se om kalipper da henger på. Hvis den slipper opp er det wiren som må byttes. Hvis den fremdeles henger på er det bremseslanger som må byttes. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2015 Om du kan dytte armen til håndbrekket opp til sitt hvilkepunkt når håndbrekket ikke står på, så er det nok wiren som er problemet. Du ser fort om den ikke ligger å hviler inntil kanten. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2015 Oki da har jeg fått gode tips , skal koble av wiren så får me sjå....:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg