JoakimF Skrevet Januar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Hei, Har problem med spylersystemet på min focus 2002 trend stv. Spylersystemet funker på bakruta, men ikke fronteuta. Viskerne funker som de skal. Ingen sikringer som har gått. Noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Har du sjekket slangene til dysene til og fra beholderen har vert borti på bil der slanger har hoppet av nedi motorrommet. Kan verre lekkasje en plass se på slangene og få noen til å spyle så kan du se om det renner væske noen plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Er det lyd fra spylevæskepumpa da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Er det kaldt der du bor? Jeg hadde problemer med at spylervæska frøys på min Mondeo (04). Det var ikke mange minusgradene som skulle til heller. Løste det ved å kjøpe konsentrert spylervæske på biltema, som jeg halvblandet med vann. Da skulle den tåle 30 minus, ikke at det er så kaldt så mange steder, men det virker som det fryser lett på disse... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebben Skrevet September 3, 2015 Rapporter Share Skrevet September 3, 2015 Fikk du fikset denne? Jeg sliter med det samme. Spyler bak men ikke foran. Har byttet spylerpumpa. Hører pumpa når jeg spyler bak men ikke foran. Har ikke sjekket slanger til frontruta men ville tro at en skulle høre pumpa selv om slangen var blokkert? Noen som vet? S-max 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 6, 2015 Rapporter Share Skrevet September 6, 2015 Pumpa skal gå uansett. Du må da fysisk måle om det er strøm inn på pumpa. Er det det, så er pumpa di deffekt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg