carpart Skrevet Januar 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2015 Hei Jeg har en audi 80 1.8s jeg kjøpte tidligere idag, og kjørte den i ca 2-3 før jeg parkerte. Litt seinere på kvelden skulle jeg bare til butikken entur, og da kommer batteri lampa opp, speedometeret og turtallet forsvinner, samtidig begynner radiatoren og koke, jeg snur og kjører 2 min tilbake og åpner panseret og da finnner jeg dynamo reima, som har ryki. har den noe og si på grunn av bilen begynte og koke eller er det en annen feil igjen? Har kjøpskontrakt og benytter meg av den hvis der blir alt for dyrt. Men er det kun reima som problemmet her så er det jo ingen sak, Noen som kan hjelpe meg litt her? Siter Utrolige Billig deler :) http://carparts.no/?aid=657 Opel Motorsport medlemmer har 25 % rabatt VACN 20% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2015 Jeg kan ikke garantere, men jeg er 99% sikker på at vannpumpe er drevet av dynamoreima, så med en ny slik skulle alt være iorden igjen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimCKF Skrevet Januar 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2015 På min C4 er vannpumpa drevet av samme reima i alle fall, så det stemmer nok bra. Siter '92 Opel Calibra 2.0i (solgt), '86 BMW 728i (solgt), '93 Opel Calibra turbo 4x4 (solgt), '95 Audi A6 2.0, '96 Hyundai Coupe 2.0 (skrotet), '94 VW Passat 1.9td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2015 På 1.8S er det kun en reim på motoren, som driver dynamo og vannpumpe. Egen reim til servo - om montert. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg