A3cabStronic Skrevet Desember 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 Har nylig kjøpt meg en 2014 a3 som har xenonlys med led som dagslys. Men lurer på om jeg kan bytte de ut med full led? Og evt hvor kan jeg få kjøpt de? Slike som på bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 Det der er vel en prototyp og er ikke satt i produksjon fra Audi. Hvis du bytter til noe uorginalt crap vil det garantert lyse mange ganger dårligere enn de lyktene du har idag. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3cabStronic Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 Det er ikke prototyp, ekstrautstyr. Sjekk denne http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=53262012&model=1.744.2046&page=2&make=0.744&sort=6&ref=fas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 Da er det bare å ta en tur til møller og bestille ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 Da beklager jeg at jeg ikke har fulgt med i timen den siste tiden. Da er det bare å ta turen til Møller og bestille. Det blir antageligvis en ganske omfattende jobb med de lysene så belag deg på å måtte betale langt over en månedslønn for å få lyktene på bilen :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 Da hadde jeg nok heller solgt igjen bilen i stedet. Om det i det heletatt er noe merkeverkstedet vil ta på seg å gjøre, så er det nok flere dagers jobb med ledninger, styreenheter og programering. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg