Gå til innhold

Klage Råne-Treff i Ski

Ranger emnet


solid

Anbefalte innlegg

Originally posted by Svennern

 

Hvis du har så lite liv at du henger på Shell en lørdagskveld og råner med bilen din...sier sitt

 

Ikke det at jeg pleier å henge på bensinstasjoner, men når vi møter en gjeng med biler et eller annet sted syns jeg det er like kult som å henge hjemme hos noen å drikke eller hva som helst.

Hva er det som er så galt med å møtes en gjeng med venner, prate, møte gamle venner og se på biler som sladder forbi?

Kanskje mye harry forbunnet med det her, men det er ikke snakk om granadaer med laksetrapp, og fullt av fjortiser heller da

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Calib'R

-Ellers, når halve Nesodden kommer til Ski for å stå på Statoil, må dem ha jævlig lite å gjøre.

Trodde alle på Nesodden var ute å tagget jeg.

 

-Getto ja. Nesodden er fylt opp av sosser som tror dem er fra byen.

Det lokale møtestedet er jo bussen.

 

Oral-B har innover-tiss da.

 

-Enda en soss med bløt klitt

 

-Forskjellen mellom min venne-gjeng og deres harry-gjeng, er at vi jobber med og bruker bilen. Å stå i timesvis på statoil dag etter dag, for å vise frem bilen. Beviser bare at dem ikke har noe mellom beina.

 

-Fjortiss eller ikke, så har jeg mange gode veninner. I motsetning til deg kansje, som har alle typene dine.

 

 

 

Alt dette er usaklig meninger uten noe som helst grunnlag.

Du har ført med mest drittslenging og dårlig oppførsel på denne tråden. Prøv å hold deg på et voksent nivå da.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

 

Har gått på skole der i 2 år, så jeg kjenner typen dere er.

blablabla

 

Det er nok deg jeg har sett. Gikk i parallellklassen din på videregående...

Du svarer på alt annet enn spørsmålet mitt også. Vet ikke om du er like stor i kjeften i det daglige, men du skal være forsiktig med å dømme mennesker norde og ned via internett. Når jeg er høflig kan du i det minste svare høflig din fjomp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...
Rånere er bra! Bra for både liv og miljøet i ski. Det hadde vært ganske døvt uten oss.:disco

 

Rånere kan godt være bra det. Viser mangfoldet i samfunnet. Det er også bra dere lager liv og har noe å finne på. Men der problemet oppstår er når (som topic startet med) 5-6 biler som ruser motorer og spiller for full guffe midt på natten midt i uka. Skal nesten garantere at hvis dere hadde gjort dette fredag og lørdag kveld så hadde det vært ytterst få som hadde reagert. Men når dere er så dumme og gjør dette 7 dager i uka i tettbebygget strøk når det ligger folk rundt og sover som skal tidlig opp på morgenen så har dere bare dere selv å takke når dere får både politi og lokal befolkningen på nakken. Det er vel en regel som sier at det skal være stille etter 22 på hverdager. Så bare det at dere står der og spiller musikk er faktisk imot loven.

Endret av Kong-Erik J

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår