Gå til innhold

Klage Råne-Treff i Ski

Ranger emnet


solid

Anbefalte innlegg

Flott! Så fort folk som bor her/i nærheten begynner å snakke, og faktisk vet hva som foregår, så kommer det fornuftige svar! Ikke værst. Kanskje de som ikke har peiling på hva som skjer her -bare kan lese tråden og si sin mening om rånere for seg selv? Denne tråden handler jo faktisk ikke om hvor fæle noen rånere kan være.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner at folk klager, spesielt når folk i røde golfer ikke skjønner når nok er nok..

 

Ved Statoil er det leilgheter rett ved, de har valgt å bo i sentrum selv, men litt hensyn må man ta.. Man er tykk i hodet hvis man tror man er kul ved å stå å ruse motoren der hele tiden(som enkelte gjør ja)

 

Hvis folk vil henge i sentrum så er det ingen som sier noe på dette, så lenge man ikke bråker.. Men enkelte er jo verdens mestre, å må lage liv rundt seg hele tiden!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helene B

 

Men enkelte er jo verdens mestre, å må lage liv rundt seg hele tiden!!!!

det er ikke vits å hakke ned på verdensmestere helene!

 

 

For min del kan jeg godt stå på industrien. like bra å stå å skryte der.:D

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

tviler sterkt på det dinglern!

 

Det var godt... men fra spøk til revolver... Er ofte en tur i ski på fredagskveldene selv, og skjønner egentlig at naboene blir lei 240 uten eksosanlegg osv (faktisk ganske lei dem sjøl) Men de fleste av oss som er der lager jo ikke noe bråk. Står jo stort sett bare å prater med kamerater og har det hyggelig...

 

Litt kjipt at noen få skal få ødelegge for alle...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jens: Jeg husker når vi sto der å råna med russevanen den ene gangen når han karen kom å kjefta på oss på lett gebrokkent norsk. Han var SUR. Ba oss om å flytte oss inn 10 min hvis ikke så skulle han ringe de som kjører med sånn blå saftblander på taket. Vi hadde vel "litt" høy musikk da vi kom, men vi dempa oss jo ganske fort.

 

At de blir irritert skjønner jeg. Men om vi står der å henger og ikke bråker så er det vel i grunn ikke så ille at det gjør noe.

 

å ta litt hensyn i boligstrøk er for min del helt greit.

 

Skal vi burne å herje så er det jo bare å stikke et annet sted. Å ang. shellen i ski: Rånerne har til tider stått 4 i bredden I MELLOM pumpene der. Kjenner en kar som jobber der, og han fortalte meg at de hender rett som det er at de må tilkalle onkel for å flytta på dem. De skriver visst ned nr på alle de mener er i veien for de som fyller bens, og melder de til snuten right away.

 

Skal ikke være enkelt å være råner...

 

:rolleyes:

 

 

Men... Er vi greie så er nok gutta med blå saftblander det også.

 

Kanskje.... :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

ang. shellen i ski: Rånerne har til tider stått 4 i bredden I MELLOM pumpene der. Kjenner en kar som jobber der, og han fortalte meg at de hender rett som det er at de må tilkalle onkel for å flytta på dem. De skriver visst ned nr på alle de mener er i veien for de som fyller bens, og melder de til snuten right away.

 

Dette skjønner jeg egentlig at de gjør. Shellen er jo ikke der for morro skyld. De skal jo tjene penger og det er ganske unødvendig av folk å stille seg mellom pumpene hvis de ikke skal fylle bensin.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er flinke til å skrive leserinnlegg her og som er inne i miljøet og vet hva det handler om? De kunne kanskje skrevet et leserinnlegg til øb "Fra rånernes side" eller.no

Og få forklart at det kun er noen få som ødelegger for alle osv.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by solid

1. Usaklig som faen.

2. Jeg kan ikke ta ansvar for de personene.

3. Idiot, jeg BOR i Ski, 4 minutters gange fra shell`en. Seff får jeg med meg hva som skjer. Børning skjer som regel på Binders, som ligger ved et industrifelt.

Heller du som bør få opp iq`en litt, og vite hva du snakker om før du åpner kjeften.

 

Tape-R er eldre enn deg, og har nok litt mer erfaring enn deg.

 

Ellers så sto jeg tilfeldigvis på Statoil på søndag for å fylle og vaske bilen. Fordi jeg hadde kjørt tilsammen 80 mil til og fra Jonkoping (litt mer fornuftig). Og sto å så på to duster med en "sx-s14", og en saftig-stygg celica. Begge drev å slædda og burna på strekka langs Statoil.

En ting er å gjøre det en gang. Men når man kjører 5-6 runder å gjør det, er man jævlig tett i toppen. Jeg sto å håpet på at politiet skulle se dem.

 

Så ikke si at dem er englebarn, som ikke ruser, burner o.s.v.

 

Ellers, når halve Nesodden kommer til Ski for å stå på Statoil, må dem ha jævlig lite å gjøre.

Trodde alle på Nesodden var ute å tagget jeg.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår