Gå til innhold

Klage Råne-Treff i Ski

Ranger emnet


solid

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rånere er bra! Bra for både liv og miljøet i ski. Det hadde vært ganske døvt uten oss.:disco

 

hva skjer med å bumpe en 6 og et halvt år gammel tråd? dette tror jeg også er bumperekord

 

Gratulerer :win

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er råner selv, men man drar det f... meg langt når man råner seint på kvelden på hverdager og pumper musikk..

 

hadde blitt irritert selv, råning gjøres i helga eller kvelden før felles fridager.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor råningen skal sidestilles med burning, herjing, høy musikk og alt slikt.

 

I min verden er råning å cruise rolig rundt i gata, stoppe å prate med folk og spille musikk inni bilen, ikke utapå.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min verden er råning å cruise rolig rundt i gata, stoppe å prate med folk og spille musikk inni bilen, ikke utapå.

 

I praksis to sider av samme sak, har enda til gode å høre noen spille høyt uten at det høres utenfor.

Som regel hører en bare dunk dunk og litt klirr klirr fra registreringsskilt o.l.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer med å bumpe en 6 og et halvt år gammel tråd? dette tror jeg også er bumperekord

 

Gratulerer :win

 

kom bare over tråden og ble jævlig irritert når jeg leste den :win

 

Men jeg skjønner jo godt hva naboene mener med at det bråker når folk har crappa eksosanlegg som høres en mil unna... men derimot musikk kan umulig rånere spille så høyt at noen bryr seg dukenukem

 

snuten overreagerer til helvete uansett! :adolf:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår