Gå til innhold

Klage Råne-Treff i Ski

Ranger emnet


solid

Anbefalte innlegg

Noen som leste øb i dag eller? Tragisk ass!

http://www.oblad.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20040415/NYHETER/192153

 

Rånerne skal vekk

 

 

Utskriftvennlig versjon

 

I hele vinter har rånere forstyrret nattesøvnen til beboere i Ski sentrum. Nå varsler politiet tøffere tak mot bråkmakerne.

 

Elin Svendsen

elin.svendsenoblad.no

 

SKI: Hvining i dekk, rusing av motorer og høy musikk har i løpet av vinteren blitt kjente lyder nattetid for naboene rundt Statoil-stasjonen i Ski sentrum. Naboene har for lengst fått nok, og klaget støyet inn for politiet. Nå har også politiet sett seg grundig lei på at parkeringsplassen ved bensinstasjonen daglig invaderes av bråket ungdommer i biler.

- Vi holder bensinstasjonen under oppsikt, og rykker ut når naboene klager. Skal vi få bukt med problemet, må vi blant annet ta dem i det de utfører straffbare handlinger. Som for eksempel uforsvarlig kjøring eller hvis høylydt bråk går utover natteroen. Uforsvarlig kjøring i Ski sentrum kan fort føre til beslag av førerkortet eller bøtelegging, opplyser politiførstebetjent Henrik Berntsen ved Follo politidistrikt.

Han legger til at det også vil bli foretatt promilletesting av de unge sjåførene.

 

Frykter flere biler

I følge Berntsen er det særlig i helgene at politiet mottar klager fra beboere som ikke klarer å sove på grunn høy musikk og bilmotorer som ruses, men også på ukedagene mottar politiet henvendelser fra illsinte naboer.

- Det kan ofte være så mange som fem-seks biler på plassen. Ungdommen som oppholder seg her er i alderen 18 til 20 år. Dette har vært et problem i hele vinter, men vi frykter at enda flere biler vil finne veien nå som det nærmer seg sommer, sier Berntsen.

Så langt har politiet forsøkt å snakke med sjåførene av bilene, men dette har ikke ført fram.

- Vi patruljerer området jevnlig, og på den måten markert oss. Likevel har vi nok ikke klart å nå alle siden bilene og ungdommen fortsetter å oppholde seg på bensinstasjonsområdet, tror politiførstebetjenten.

 

______________________________

 

Vi må jo gjøre noe! Vise at vi er kommet for å bli! Noen som blir med på et "Klage Råne-Treff" I ski? Om mange nok blir med så kan vi bestemme tid og sted.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var på shell`en før dere dro til statoil eller.no.. ikke med bilen da. Fikk skilter på den i dag, og har oppkjøring om 15 dager *Gleder meg :)* Menne, noe enda større osv. Få med media og få dem til å se saken fra vår side.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

Vekk med dere!

skjønner dere ikke at folk vil sove!

skal jeg komme å irritere dere når dere sover?

 

Jeg lukter ironi? Håper det hvertfall.

Flytter man til sentrum i en "by" (Blir vel by snart?) Så får man faen meg regne med no bråk av og til i helgene ass.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal de bruker penger på eks isolering når dere liksegodt kan flytte dere til et sted utenfor tettbebygde områder uten at det koster en dritt?

er dere så lame at dere ikke klarer å kjøre noen kilometer til en øde harry bås?

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å fjerne de satans rånerne.... bør finnes annet å gjørra enn å sirkle rundt kvartalet...

 

Rånere = Fancy navn for tapere med fritids-problemer!

 

 

Det som derimot ER jævli homo er de folka som bor på bygda.. (merk. De nærmeste naboer til ruudskogen som bor ca 1km unna bak MYE skog) som klager på støy! som forekommer 5-10 ganger i året!

 

Jeg personlig synes slike jævler skulle blitt tvangsflyttet inn til oslo og bo her i 1 år, og få oppleve hva støy er forno!:mad: :mad:

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de bilinteresserte som av og til også finner ut at de vil møtes i ski, som jens snakka om for litt siden? Og forresten.. Kebab-Gud og Taper-R.. Ikke spor av tråden med å snakke dritt om rånere. Det er ikke hva denne tråden handler om.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om de vil prate om bil.. Værsågod! Parker hjemme hos hverandre? Stikk til skogs. og BLI på et sted og snakke! Gi faen i å måtte sirkle rundt nabolaget 50ganger på en kveld. burne og spille høy musikk!

 

Desutten la de stakkars bensin stasjonene få være i fred og ikke minst plass til sine bensin-fyllende kunder!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

om de vil prate om bil.. Værsågod! Parker hjemme hos hverandre? Stikk til skogs. og BLI på et sted og snakke! Gi faen i å måtte sirkle rundt nabolaget 50ganger på en kveld. burne og spille høy musikk!

 

Desutten la de stakkars bensin stasjonene få være i fred og ikke minst plass til sine bensin-fyllende kunder!

 

1. Å parkere så mange biler hjemme hos hverandre tviler jeg på at noen har plass til i oppkjørselen.

2. Sirkle rundt nabolaget lager ikke noe mer støy enn om noen kjører igjennom nabolaget, men mindre man absolutt må dra`n helt ut på gira eller kjøre anlegget på full guffe med åpne ruter.

3. Såvidt jeg vet pleier det SJELDENT å være noen som burner.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by solid

1. Å parkere så mange biler hjemme hos hverandre tviler jeg på at noen har plass til i oppkjørselen. DET VAR SYND!! Bygg ut!

2. Sirkle rundt nabolaget lager ikke noe mer støy enn om noen kjører igjennom nabolaget, men mindre man absolutt må dra`n helt ut på gira eller kjøre anlegget på full guffe med åpne ruter. og hvor mange av dere kjekkaser kjører rolig uten å bli frista til å lufte nøtta deres for publikum?

3. Såvidt jeg vet pleier det SJELDENT å være noen som burner. jah jøss... da ser du svært lite

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Usaklig som faen.

2. Jeg kan ikke ta ansvar for de personene.

3. Idiot, jeg BOR i Ski, 4 minutters gange fra shell`en. Seff får jeg med meg hva som skjer. Børning skjer som regel på Binders, som ligger ved et industrifelt.

Heller du som bør få opp iq`en litt, og vite hva du snakker om før du åpner kjeften.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man har interesse for noe er det ikke vits å plage andre med det.

Veit jeg selv ville blitt hissig hvis en gjeng med idioter kveld etter kveld hadde burna utafor soverommet mitt og dura i vei med høy musikk seint på kvelden (med unntak fredag og lørdag kveld, da må det gå ann å holde på litt)

 

Selv kjører jeg ikke med høyt volum på anlegget seint på kvelden i boligstrøk, for jeg veit folk skal sove.

 

De som ikke klarer å ta hensyn til andre mennesker burde løpe ut i skogen uten kart og kompass. Så kan de skrike og bråke så mye de vil der uten å plage andre. Egoistiske jævler. Men noen blir desverre født uten det genet. "Hensyn" genet er spesiellt lite tilstedeværende i den aldersgruppen jeg er i. Du kjenner igjen typen som aldri tenker på andre enn seg selv, og driter i om han/hun forstyrrer andre.

 

Men noe bråk må man tåle når man bor i en by.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår