Jotne Skrevet Desember 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 Jeg har en 2004 Touran, som har fått et problem jeg ikke finner ut av.' Når jeg stopper bilen og slår av tenningen, så kan jeg slå på lys, høre radio hvis jeg sitter i bilen. Etter 30 minutter så er det et klikk og lys/radio slåes av. Jeg regner med at dette er "sove modus" Mitt problem er at dette ikke lenger virker. Har jeg GPS eller annet i sigarett tenneren, så slåes dette ikke av og batteriet blir flatt etter noen dager. Er det et rele som styerer dette? Kan det byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 Har du lest av noe feil koder på bilen da kan du se hvor feilen er. Kan verre en modul eller noe som er defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 Mange biler har konstant spenning i sigarett tenner, dette kan du løse ved å koble inn et rele eller ta ut støpselet hver gang. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jotne Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 Takker, for tilbakemeldingene. Skal få lest ut feilkodene på et verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg