Mach1 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Fikk endelig noen bilder av bilen... begynner å få sommerfugler i magen nå. Bildene er veldig bra, men scanninga gjorde dem veldig dårlig. Men her en noen bilder likevel. En liten flekk der som er litt falmet... sikkert ikke så vanskelig å gjøre noe med. Digger bakenden på '69 mustangene. Hmmz.. det mengler speil på passasjer sida. Må vel skaffe ett sånnt oxxo. Bilen kommer med båten i måndeskiftet, så da :D Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Nice! De bilene der oser macho. RÅ biler. Men skal du beholde den lakken? Den hadde vert mye penere i sort eller gult! mvh Zenith (som ikke liker brune biler:P) Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ja, den skal jeg beholde. Fargen heter Royal Maroon, og er burgunderrød/vinrød. Som sagt, scanningen er dårlig, fargen er mye finere enn dette. Du får se når jeg får tatt noen blider med digitalkamera.;) Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Utrolig fin bil! Alltid hatt lyst på mustang jeg også! Kjempetøffe biler! Gleder meg til å høre mer om denne:D Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ahhh...fin!! Er svak for Mustanger fra 69-70 jeg åsså....(må jo være noe galt med de som ikke er det ;) ) Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 fantastisk! men er det org lakk?? har du fått den eller kommer den til norge (hørte noe om en båt!) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Nei, har ikke fått den enda. Bilen var restaurert fo noen år tilbake, så det er ikke lakken fra '69 som sitter på, om det var det du mente. Men det er en orginal farge ja. Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Så bra ut denne !! Dette blir morro ! Det kan jeg love deg :) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Konge rå...... Du kommer garantert ikke til å angre......ren,pen power.... ikke kjør deg ihjel da :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Helt klart rå bil..:D noe av det råeste utseende...std motorene i Mach 1 351 2v matcher vel ikke helt utseendet men det fantes jo alternativer...hva sitter det i din? glemmer ikke på en stund en dag i mai for to år sia..møtte en -69 Mach 1 i breisladd ut av rund kjøringa på Skedsmokorset... PS! det skal ikke være noe speil på høyre sia. Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 det var det jeg mente ja. så ut som org lakk. men siden det ikke er det burde du lakkere om til en sort eller sjokkgul. (de ser så JÆVLI feite ut i de fargene). men uansett: gratulerer med insane amcar!!!:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Grattis med megafeit bil! En vinrød farge med mattsort panser er da helt ok. Sort er selfølgelig alltid pent på slike biler, men "motefarger" ville jeg skygget unna. Se bare på disse ferskenfargene som var så in på 90 tallet. Selv en firkantet bilr som en rund liten grisunge med slik farge. Er vel ikke så mye mer å si? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by Rat Fink Helt klart rå bil..:D noe av det råeste utseende...std motorene i Mach 1 351 2v matcher vel ikke helt utseendet men det fantes jo alternativer...hva sitter det i din? glemmer ikke på en stund en dag i mai for to år sia..møtte en -69 Mach 1 i breisladd ut av rund kjøringa på Skedsmokorset... PS! det skal ikke være noe speil på høyre sia. Den har en 351w 4v, der det er brukt litt edelbrock deler, og ekstern oljekjøler. Ca 400 hk har jeg blitt fortalt. Eksosrøra er også grove, og har hver sine potter, mot en felles orginalt. Er du sikker på at de bare skal ha ett speil? Mener jeg aldri har sett bilder av en Mach 1 med bare ett speil. Tror jeg skal ha et der uansett, bare så jeg føler meg trygg.;) Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Gjør som du vil...men det er nok riktig. Kunne sikkert få et speil til som option...mens de fleste som har to er nok ettermontert. Bra du har litt mere pulver under panseret en std.:D Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 RÅ mach one, 69 ER penest ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg