Gå til innhold

Jeg hater Kanal 24!

Ranger emnet


Hersker Hans

Anbefalte innlegg

Får faen meg nesten kun inn kanal 24 på bil stereoen min. Så fort jeg beveger meg utenfor Oslo, Asker eller Bærum kommune. feks Hønefoss eller Gardermoen så får jeg jo bare inn Kanal 24. Ikke mp3 P3 eller P4, P4 er jo litt ødelagt uansett.

 

Jeg blir så sint. Dere her på stereo forumet. har kanskje noen tips om noen superantenner eller annet jeg kan gjøre for å forbedre radio mottakingen?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Får faen meg nesten kun inn kanal 24 på bil stereoen min. Så fort jeg beveger meg utenfor Oslo, Asker eller Bærum kommune. feks Hønefoss eller Gardermoen så får jeg jo bare inn Kanal 24. Ikke mp3 P3 eller P4, P4 er jo litt ødelagt uansett.

 

Jeg blir så sint. Dere her på stereo forumet. har kanskje noen tips om noen superantenner eller annet jeg kan gjøre for å forbedre radio mottakingen?

 

En ting som garantert vil hjelpe: Kjøp DAB radio.. Alle de stsjonene som sendes der er klokkeklare..

 

Ketil

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EmmaNorway

 

En ting som garantert vil hjelpe: Kjøp DAB radio.. Alle de stsjonene som sendes der er klokkeklare..

 

Ketil

 

Og hvor god dekning er det på dette....?

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

 

Og hvor god dekning er det på dette....?

over alt, alltid sånn ca.. funker sikkert fett det, men så koster det også litt.. kjøp deg ny antenne kjørte ifra GDM igår uten å skurre på p4 og hvorfor i det hele tatt gidde å høre på kanal 24 uten att det på noen som helst måte kommer noe bra ut av de??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Får faen meg nesten kun inn kanal 24 på bil stereoen min. Så fort jeg beveger meg utenfor Oslo, Asker eller Bærum kommune. feks Hønefoss eller Gardermoen så får jeg jo bare inn Kanal 24. Ikke mp3 P3 eller P4, P4 er jo litt ødelagt uansett.

 

Jeg blir så sint. Dere her på stereo forumet. har kanskje noen tips om noen superantenner eller annet jeg kan gjøre for å forbedre radio mottakingen?

 

Ill keep this simple...for å oppsummere :D

 

Radio....antenne...eller anntennekabelen din er feck'd! :D

 

EDIT: Dette er på en BMW 5-serie? Hvor har du antenna i så fall?

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

 

Ill keep this simple...for å oppsummere :D

 

Radio....antenne...eller anntennekabelen din er feck'd! :D

 

EDIT: Dette er på en BMW 5-serie? Hvor har du antenna i så fall?

 

@lpher

 

Står en pisk på venstre bakskjerm, skal skaffe meg en ny antenne og kabel, og prøve å legge den utenom høytaler ledninger og strømledning til forsterkeren. Så det ikke blir noe støy. Hører faktisk på nrk klassisk og p1 og p2 til jeg får fiksa antenna så jeg får hørt på p4 :) får jo ikke inn p3 noe særlig heller.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår