gunnar1608 Skrevet November 12, 2014 Rapporter Share Skrevet November 12, 2014 Hei!Jeg er på jakt etter en ¨verkstedguide¨ til min vw passat stv 2006 modell. Jeg har nemmelig en del prosjekter på bilen, men nå er jeg ingen mekaniker å kunne trenge å se litt på løsninger uten å skru hele bilen i deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 12, 2014 Rapporter Share Skrevet November 12, 2014 Kjøp deg denne boka. Kjøpte nettopp en til min nye bruktbil (BMW E39). Betalte 2-300kr for boka på bilxtra Rsele reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet November 15, 2014 Rapporter Share Skrevet November 15, 2014 Di selger slike bøker på Biltema også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 15, 2014 Rapporter Share Skrevet November 15, 2014 Haynes boka bør alle ha for sin bil (selv om de ikke er like bra som for noen 10-år siden) Et par hakk bedre (og dyrere) er Bentley Manual. Finnes på Ebay, Amazon etc. Eller du kan søke etter ElsaWin på f.eks Ebay. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet November 16, 2014 Rapporter Share Skrevet November 16, 2014 Kjøpte ElsaWin på ebay. Betalte rundt 90,- for CD.Fungerer perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg