Oledaniel Skrevet September 17, 2014 Rapporter Share Skrevet September 17, 2014 Har noen borbet felger jeg tenkte jeg skulle selge:) Mener på at det er Borbet A felger. Innpress på bakfelg er 15, innpress på framme er 20. Bakfelgen har jeg målt til 9" bred, framme har jeg ikke målt men tror den er 7,5" (er vell det om er vanlig?) Alle felgene er ca fine, har noen småriper og slikt, men ene felgen traff jeg selvfølgelig en kant med, så den har 2 hakk i seg. Bakdekka er ca helt nye, har rulla rundt 100km med de, så de er gode. Framdekka er ok mønster i. Mangler også ene kapselen. Framdekk: Bakfelg (sinnsyk dekkstrekk!): Kanten fremme: (sanden i felgen er bare for at det har regna) Kanten bake: Bakdekk: Har fått bud på 4k, men har ikke peiling på hva verdien er.. (bakdekka kosta vell litt over 2k når jeg kjøpte de) Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet September 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2014 Felgene sto opprinnelig på en E30 90-modell jeg hadde, men de passer meget godt på civicen og corollaen (Og de passer også perfekt på flere japser og mange Vw ! ) Felgen som er skada: Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg