heljo Skrevet August 26, 2014 Rapporter Share Skrevet August 26, 2014 Bytta hjullager framme på mondeo 2002 mod, pga ulyd, og etterpå lyser ABS lampa. Tok ut sensoren før eg pressa lageret, so den har ikkje blitt misshandla. Lageret står rett vei, har faktisk demontert fjørbeinet frå bilen ein gong tl for å kontrollere dette. Har ohma sensorane framme, eine har 19 Megaohm og andre har 202 Megaohm, har nokon fasit på kva dei skal ha? Eg føler egentlig at desse verdiane er alt for høge på begge to. Eg har hatt av minuspolen på batteriet for å sjæ om noko blir nullstilt, men hjalp ikkje. Når eg startar å køyre, jobbar (bråkar og ristar) ABS kvar gong eg bremsar, fram til lampa kjem på, då virkar bremsene tilnerma normalt igjen. Kan nokon forklare meg kva som har hendt her? Logikken tilseier at feilen ligg på det hjulet der eg bytta lageret , men det er den sensoren som har 19 megaohm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 26, 2014 Rapporter Share Skrevet August 26, 2014 Mål motstand mens du snurrer sakte på dekket, alt. koble til diagnose og lese ut hvilket hjul den registrerer feil på. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet August 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2014 prøvde å måle motstend mens eg snurra, blei inen forskjel. Men begge sensorane framme induserar spenning når eg snurrar. Lyt nok berre ta ein diagnose ja, blir nok rett plass å starte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 27, 2014 Rapporter Share Skrevet August 27, 2014 Mål sensorene bak også for å være sikker. Men mest sannsynlig er det den på 202 MOhm som gjør utslaget. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg