KRS_87 Skrevet August 25, 2014 Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 Jeg har en VW Lupo 1.0 hvor bilen ikke vil starte med nøkkelen. bilen må dyttes igang. den starter hver gang når jeg gjør dette, men er litt tungvindt I lengden. Det skal sies at den starter på nøkkel en gang iblant, men dette er sjeldent. noen som har noe forslag til hvor feilen kan ligge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 25, 2014 Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 Kan være bakstykket på tenningslåsen som er defekt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRS_87 Skrevet August 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 Takk. Da skal jeg få sjekket det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 25, 2014 Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 Eller defekt innslag/startmotor. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 25, 2014 Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 Mål om du får spenning på den tynne ledningen inn på starteren når du prøver å starte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRS_87 Skrevet August 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 Jesper. startmotor har jeg byttet, men problemet fortsatte. Quattro. Takk for tipset. skal prøve det a.s.a.p. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 25, 2014 Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 Får du ~12V så er det innslaget på starter som er defekt, får du ingenting så er det mye sannsynlig defekt bakstykke på tenningslås. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg