weakzor Skrevet Juli 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2014 Hei. Bestemt meg da for å prøve og selge unna litt av det jeg har liggende. Ramser opp en liten liste og fyller på ettersom jeg kommer over ting. Kommer også til å markeregodt/fjerne det som er solgt. Bilder kommer etter hvert!!! ---------------------------------------------- Har en komplett Audi A4 1.8T stående, som selges hel eller i deler. Sportsinteriør(stoff - grått), 1.8T motor og gir - komplett ++++ ---------------------------------------------- Audi S2 ratt - MEGET bra stand. Akkurat nå er det modifisert til å passe i Audi A4 B5. Veldig enkelt å bytte til originalt boss. Pris: Kom med bud. ---------------------------------------------- Audi motorsport girkule - Denne vurderes solgt. Er originalt fra en Audi Typ 85, men jeg vet veldig lite om denne. Sittet i en type 85 som Flemming Alm har hatt tidligere. Pris: Kom med bud. ---------------------------------------------- PanserBH til Audi A4 B5. Bra stand - Tatt av og vasket jevnlig. Pris: 300kr ----------------------------------------------- Calippere foran til Audi A4 B5 - Disse kommer fra en Audi 1.8T/TQ Sport. Skal være i bra stand. 1000kr eller bud. ----------------------------------------------- Som sagt - Fyller på om det er noe mer jeg kommer over. Mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marhan1991 Skrevet August 1, 2014 Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 har du instrumentpanelet a4 1.6? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet August 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2014 Dessverre.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet August 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil201 Skrevet November 30, 2015 Rapporter Share Skrevet November 30, 2015 Original turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg