CalibraT Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Hei.. Jeg er helt grønn på detta området og jeg lurer på hva som er et greit anlegg? Ca pris. Alt skal være med, bass, diskant og forsterker å sånn.. Det skal være trøkk i det! Håper på svar fra alle kanter. Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 her kan man jo komme med alt fra kasett spiller fra 80 tallet til pa konsert rigger. hva snakke vi om i pris her? og hva slags bil skal det inn i? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Jeg tipper en Calibra med turbo??Grunnet nicket :D Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Det som er grei pris for enkelte, kan være utrolig dyrt for andre. Men jeg hadde Sony spiller, Focal høytalere, Infinity Kappa Perfect sub'er og Dynabel forsterkere i min Calibra. Var superfornøyd med det. Rundt 20.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnR Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Jeg har Calibra. Pioneer MP3/CD/RDS med 4x50W MOSFET. Orginale høyttalere (4 stk). 2x 12" Lightning Audio Rockford Fosgate 301M Funker veldig bra det (i hvertfall på "dunkdunk" musikk). Men siden jeg hører på Metal, så savner jeg litt justeringsmuligheter. Ellers en stor takk til Boomcar v/ Johnny Foss for bra service og produkter til fornuftig pris: http://www.boomcar.no Siter Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 en kunde av meg monterer to 12" vibe black air i en calibra nå. dem anbefaler jeg. gleder meg til hvordan det kommer til å låte. er du med i opelmotorsport club? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg