Omegadriver95 Skrevet Juli 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2014 Hei. har en Opel omega 2,5td stasjonsvogn. Motoren havarert her om dagen, derfor trenger jeg ny motor. vet av en 2,5td sedan. og lurer på om motor ifra den bilen vil passe i min? hva er forskjellen på de 2 bilene, sett bort ifra at en er stasjonsvogn og andre er sedan? Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2014 Så lenge det ikke er fra en nyere 2.5 td motor med 24 ventiler så skal det passe ja. Eneste forskjellen på sedan og stv er bakstillinga. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2014 Det er akkuratt samme moddel som min, altså 96mod. så da blir det ikke noe problem å bytte over motoren da ? :D Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2014 Ville blitt veldig overrasket om det var noe forskjell på de to ja. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2014 okay, noen andre også som kan bekrefte spørsmålene mine, er veldig hast dette! :P Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2014 Meld deg inn i Opelregisteret på facebook. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg