KemA4 Skrevet Juli 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2014 Hallo, har en A4 1,8tq som det gule-oljelampe lyset har begynt å lyse. Men når jeg peiler oljen, eller åpner oljelokket forsvinner lyset. Kommer tilbake etter en stund, noen få km. Noen som har noe tips om hva jeg bør begynne med å sjekke? Alle tips motas med takk. Har lite lyst å begynne med ny oljesil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2014 Gule? Oljelampen skal da være rød? Få målt oljetrykke ditt. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KemA4 Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2014 Gul som i oljenivå lavt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2014 Når tenning slås på så lyser oljeampen rødt for manglende oljetrykk, ikke sant? Om det er den gule som lyser så er det for oljenivå. Er nivået mer enn midt mellom strekene på peilepinnen? Om ja, bytt nivåsensoren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KemA4 Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2014 Så da skal jeg bytte sensor, takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2014 Jeg ville hvertfall begynt med det, samt sjekket/verifisert oljetrykket om bilen har blitt kjørt med LL-oljeskift. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KemA4 Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2014 Ikke LL-og under 10k siden sist. Finner det bare merkelig at lyset går vekk etter oljedeksel er åpnet, eller oljen er peilet. Men skal kjøpe ny sensor og ta olje-skifte takk takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2014 Hmm.. Bare vill gjettning, sjekk veivhusventilasjonen din. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg