Midthus Skrevet Juni 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Audi A6 2,4 V6 98-moddag har det kommet noen rare lyder frabilen. Hvis jeg kjører i lav hastighet: 0-30 km, kommer det dunkelyder fra motorrommet(ut ifra hva jeg kan høre). det er ganske hyppig mellom hvert dunk: ca 1 sekund og støynivået varierer pr dunk. Denne lyden kommer ikke hvis jeg kjører i høy hastighet(30+)Noen som har et innspill på hva dette kan være?Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Sjekk hjulboltene først. Så hjuloppheng og drivaksel. Eller kommer lyden bare i humper? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Kommer lyden når du svinger eller kjører rett frem, eller kanskje begge deler? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg