Modshot Skrevet Juni 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 Sliter med å velge hvem av disse jeg skal velge. Noen som har noen gode råd? Kan å skru selv. Har golf 3 gti større motor en golf mk4? Hørt at man kan bytte eksos og downpipe + chip for å få rundt 230 hk på golf gti mk4 er det like lett meg golf 3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 Golf 3 GTI leveres i 2,0 med 8 eller 16 ventiler. Husker jeg riktig er det 116hk i 8v og 150hk i 16v.Golf 4 GTI leveres med 1,8T. Denne har org. 150hk. Små enkle modifikasjoner og du henter effekt mye raskere og billigere på Mk.4 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2014 Mk4 er noe bedre beskyttet mot rust i karosseriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg