Modshot Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Reima hoppa over et hakk, å da begynte den å dunke i motoren. Så må justere alle hjulene på nytt. Noen som har noen fine bilder på hvordan man justerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 http://www.bilforumet.no/topic/216801-guide-skifte-av-registerreim-pa-8v/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Eneste gangen jeg har vært borti at dette har skjedd, så ble bilen kjørt på tomgang opp bakker på andre gir. Er det noe i den duren som har skjedd? Hva slags motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modshot Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Det som skjedde var hat jeg hadde på høy musikk å lå i 160 på 4 giret. Når jeg brått bremset ned kom det banke lys dra motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Er reg.reima ny eller gammel?Kan høres ut som dårlig reg.reim og strammer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modshot Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Ja har ny. Må jeg røre tenningen? Altså den klossen der alle tennplugga går til?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Tenninga trenger du ikke tenke på i første omgang! :)Bytta du strammehjul også når du bytta reg.reim? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modshot Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Nei det har jeg ikke :-) men må jeg ikke under tenninga for å se etter et sånt hakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Det er nok grunnen til at den "kammet" over. Bytt alltid strammehjul når du bytter reg.reim!! :)Still først bunn og topp, ta tenning deretter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modshot Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 har stilt inn alle hjulene de 3 på siden riktig, å satt fast reimsa(poster bilde om 10 min),når jeg prøvde å starte den virket som som det var for mye kompresjon. å den tente ikke.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modshot Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 på de 2 nederste hjulene lå jeg en nål på sporet til det enehjulet å tuppen på nåle sitter helt nyaktig i merket på det andre "hjulet"Det hjulet nedi hullet ved girkassa vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Hvis det hørtes ut som for mye kompressjon, da er dem feilstilt uten tvil. Det øverste hjulet skal du stille sånn at merke på innsiden av hjulet(inn mot motor) ligger plant med toppdekselpakningen. Jeg er litt usikker på hvordan de nederste skal stilles, men jeg mener å huske at disse skal stilles med merkene mot hverandre - (Kan noen komme med fasiten her?) Det merke nede i girkassa trenger du ikke tenke på. Du kan stille tenningen etter det hakket med tenningslampe -Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modshot Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Weaker. Kunne jeg ha fått tlf nummeret ditt å ringt deg når jeg kommer hjem. Trenger Virkerlig hjelp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Ja, jeg kan sende deg en PM etterpå! Jeg er på jobb frem til 16:00. Kan ta av å se på min. Kan også se om jeg finner en "oppskrift" på dette. @Quattro73 - Om du ser dette. Har ikke du en fabelaktig tegning på dette? -Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Her har du et bilde - av hvordan det skal se ut (tjuvlånt fra Quattro73) Det øverste hjulet har to merker - Det mot motor(innsiden av hjulet) og det fra motor(utsiden av hjulet). Når merke på utsiden av det øverste hjulet står som anvist nå, så vil det indre merket ligge paralelt med det blå blekket ved siden av løkken (på høyre siden på bildet). Dette blir da plant med toppdekselpakningen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg