h.johannessen Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 nei må på verksted. noen som har forslag kor man får kjøpt diagnoseverktøy og ka man skal kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynasty Skrevet Mai 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 http://www.obd2.no/produkt/audivw/usb-kkl-vag-com-4091-vcds-lite Selv har jeg denne: http://www.obd2.no/produkt/vag-com-vcds/hex-usbcan-intelligent-dual-k-plus-can-usb-interface + denne: http://www.obd2.no/produkt/kontakter/vas-50512-2x2-adapter-for-eldre-vag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h.johannessen Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2014 har vert ute å målt kontakten som står i gasspjelsensoren mellom 1og2 4,99 og fra 2og 3. 3.16 er det rett, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h.johannessen Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2014 noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h.johannessen Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 da har man vært å fått tatt vag.com på AUDIEN på et vw verksted fikk opp ingen feilkoder på den.får kontakt med styrenheten men ikke kontakt med grunninstilningen er da styrenheten for motor gåen da eller (map sensoren i styreenheten gåen) noen som vet eller har vært borti det samme mvh Håvard. når motoren står å jage på tomgang vis jeg da plaserer handa mi framfor over gassspjeldet innsug da slutter den å jage og går ned på tomgang, har jeg da vacumlekasje . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h.johannessen Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2014 nei her va det ikke mye respons da e man på egen hand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet Juni 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2014 Nå kjenner jeg ikke 2,6 men har du prøvd å rense tomgangsregulatoren/motoren? Mener å ha lest at det er et av problemene med urolig tomgang på 2,6. Ellers som du skriver, vakumlekkasje er roten til alt vondt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h.johannessen Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2014 hei tomgangsmotoren er kjøpt helt ny, har byttet alle vacumslanger så di e ny,så det kan ikke være vacumleksje fra di da,jeg får bare prøve å søke vidre på ka det kan være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet Juni 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2014 Beklager. Jeg leste ikke hele tråden. Om du dobbeltsjekker alle verdier på sensorer og sammenligner med de har fra tidligere så kan du se om noe har endret status. Videre så kan det være en ide å sjekke bensintrykk og lamdaverdiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h.johannessen Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2014 hei noen som har feilsøkingsskjema for tomgangsmotoren og gasspjelsensoren,jeg finner ikke ut va som feiler motoren,trur det kan være ledningsbrudd,så trenger oversikt på verdiene på disse stikkende som skal på tomgangsmotoren og gasspjeldsensoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h.johannessen Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2014 ja da va feilen rettet, og audien oppe å går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2014 Og feilen var??? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h.johannessen Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2014 va nok litt for rask med den utalelsen.det viste seg at ecuen hadde fått vannskade. lekasje i vindu tørka opp ecuen funka med det samme, men nu e den tilbake slik den va,så da må æ ha ny ecu. min Audi har ecu med Audi nr 4a0907473D har fått tak i en brukten men den har Audi nr 4a0907473B noen som vet ka som e forskelig på di to. vil den funke på min Audi mvh Håvard.va er forskjelig fra D og B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h.johannessen Skrevet August 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2014 da va audien oppe å går. etter maaaange timer med feilsøking fant jeg en ledning som va løsnet i klipset til ecu,var nesten umulig å oppdage pluss at ecu var fuktskadet. derfor fikk ikke ecu kontakt med gasspjeld sensoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynasty Skrevet August 17, 2014 Rapporter Share Skrevet August 17, 2014 Godt du fikk den i orden igjen. Byttet du ecu eller klarte du å redden den som var fuktskadet? Om du byttet, bytte du da også nøkler? Eller klarte du å omprogrammere startsperren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg