Audiquattro1.8 Skrevet Mai 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Hei! Faren min har en Audi A6 C4 som er litt tungstarta når den er varm, den starter med engang når den er kald. Han har snakket med Møller bil, og de sa at det var temperaturføleren. Og det var de 99,9% sikre på! Så hvor ligger den? Virker som motoren får feil beskjed, om at motoren er kald når den egentlig er varm. Så vet noen hvor temp.føleren ligger? :) Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Ja, hvor langt er et tau? Er umulig å svare deg da du ikke opplyser annet enn A6 C4, altså er A6 mellom 1995 og 1997. Det som ER interessant, det er hvilken motor som står i, aller helst motorkoden. Før vi vet dette så vil svar utebli ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiquattro1.8 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Ja, hvor langt er et tau? Er umulig å svare deg da du ikke opplyser annet enn A6 C4, altså er A6 mellom 1995 og 1997. Det som ER interessant, det er hvilken motor som står i, aller helst motorkoden. Før vi vet dette så vil svar utebli Beklager at jeg glemte skrive det! Det er en 1997 mod! Er en 1.8 20V som står i! Motorkode er ADR :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Det kan være temperaturfølerer til ECU, sitter i vannflensen bak toppen. http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/ECTsensor.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiquattro1.8 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Takker for svar! Da skal jeg få sjekket dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg