zckumling Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Bilen min klikker helt, etter jeg har kjørt en liten stund øker den tomgangen til 3000rpm! Kan holde 60km/t i 4. gir uten å trå på pedalen.. samt grusom ettertenning! 21 rykk før den døde ut wtf?! Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 to stikkord: 2E2 SØK Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badcompany Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Hei! Har hatt samme problem med bilen min og.. Fant ut at det var en vacumslange som var hoppet av bak på forgasseren... Satt den på og vips! normal tomgang... Mener slangen er hvit visst eg ikke husker helt feil.. Går fra luftfilterboksen på venstre side når du ser fremifra visst du skjønner. Og den skal i bak på forgasseren sånn ca på midten, greit å holde et speil bak der når du skal sitte den i, gjør alt lettere.. Lykke til ;) Siter 85 mod. VW Golf II 1.8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Men hva med ettertenningen? Jeg får også av og til en sinnsyk ettertenning.. Jævlig irriterende og det høres ikke ut som om det er noe bra for motoren heller (kommer en fæl surrelyd..) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by golfrider Men hva med ettertenningen? Jeg får også av og til en sinnsyk ettertenning.. Jævlig irriterende og det høres ikke ut som om det er noe bra for motoren heller (kommer en fæl surrelyd..) dette er fordi ene vakuumklokka på forgasseren holder oppe gasspjeldet etter motoren stopper. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Jeg har byttet ut luftfilterboksen med et greenfilter.. Finnes det flere vakumklokker enn den som satt på boksen? Slangen som stod inn i boksen bare tettet jeg igjen.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by golfrider Jeg har byttet ut luftfilterboksen med et greenfilter.. Finnes det flere vakumklokker enn den som satt på boksen? Slangen som stod inn i boksen bare tettet jeg igjen.. vakuumklokkene sitter på forgasseren, ikke luftfilterboksen. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Hvordan kan jeg få den jævla vakumklokken til å holde kjeften sin da? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Med "kjeften" mener jeg selvfølgelig spjeldet;) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg