Gå til innhold

badcompany

Bruker
  • Innholdsteller

    41
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Golf II
  • Biltype (eks Audi)
    WV
  • Årsmodell (eks 1995)
    1985
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Effektanlegg, konfilter

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Bergen

badcompany's Achievements

  1. Noen som vet prisen på nye bolter på toppen (De som det er 8 stk av..) Tenkte det kanskje var lurt og skifte disse i samme slengen...
  2. Noen som har peiling på tiltrekningsmoment på toppen etter skifte av topp-pakning? Har nettop blåst topp-pakningen.. :( Hehe var på rudskogen, skjønner..... :)
  3. badcompany

    Gromgolfen

    Still tenningen!! Funka for meg Går den på tomgang nårmotoren er kald og ikke når den er varm? Da er det vokstermostaten på forgasseren din som er gåen og da må den skiftes ut.. nytter ikke å kjøpe brukt må ha ny... Håper dette var til hjelp for deg...
  4. Noen som vet hva 90 fangere og G60 fangere ligger på i pris sånn ca? komplett fremme og bak uten breddere o.s.v
  5. badcompany

    senking

    Hvor mye er en golf 2 senket når dekkene akkurat ligger i samme høyde med hjulbuene? Passer da det på med 195 - 50 - 15 dekk da? Noen som har noen gode tips på hvordan stive opp senkefjærer? Funker det med sånt heve-senkesett som du får på bilextra o.l eller?
  6. Noen som vet hva en brukende 2e2 piersburg forgasser + pkn. mellom manifolden og forg. koster?
  7. Hei! Har hatt samme problem med bilen min og.. Fant ut at det var en vacumslange som var hoppet av bak på forgasseren... Satt den på og vips! normal tomgang... Mener slangen er hvit visst eg ikke husker helt feil.. Går fra luftfilterboksen på venstre side når du ser fremifra visst du skjønner. Og den skal i bak på forgasseren sånn ca på midten, greit å holde et speil bak der når du skal sitte den i, gjør alt lettere.. Lykke til ;)
  8. Jeg stilte jo tenningen etter merket i gearkassen etter at eg hadde satt på reg. reimen og visst hjulet til fordeleren står feil, så er jo tenningen feil den også da.. kan ikke stille tenninga med pistol/lampe da det ikke stemmer må stille sånn ca for hånd da...
  9. Hadde ute pluggen også og kjente etter med skrujern på stemplet.. Satt i nye bosch plugger ( 3- elektroders) men de går seg varm etter et par timers kjøring.. Må da ta meg en 5 - minutters pause...
  10. Har forresten 1.8 motor med pierburg 2e2 forgasser
  11. har tatt ut den og stilt etter det merket og men da får ikke eg merket til drevet til fordeleren til å stemme... kanskje det kan være tenningen som er problemet? får vel stille den på frihånd da uten tenningspistol da...
  12. lurer på om det er noen som har peil. på hvor mye artec 60 mm senkefjerer + al - ko dempere fremme og bak er verdt er ca 1.5 år gamle har gått ca. 20.000 km. er de noe bra forresten?
  13. fant et hakk på reimhjulet og tenkt at det var mest sansynlig forrige eiger som hadde laget et eget merke...
  14. Bilen går mye dårligere generelt Er ikke noen ujevn gange.. Hoster og harker på tomgang kubber lett når eg clutcher Lurer på om eg kanskje har stilt inn registeret feil...? Fant ikke noe merke på reimhjulet på veiven, for forrige eiger har ettermontert servo, og det er ikke noe innstillingsmerkemerke på det.. lurer på om eg bare skal fjerne hele drittservoen og sitte på et orig. reimhjul på veiven... vet ikke helt eller blir bilen kanskje essetung på rattet da mon tro..??
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår