Fjorden93 Skrevet April 26, 2014 Rapporter Share Skrevet April 26, 2014 Hei!Har et problem med min passat som lager ekstremt mye svart eksos, og eg har byttet luft filter og det var ikje det. Syntomer: det kommer ikje svart røyk ved null pådrag eller når eg gir full gass. Det kommer unormalt mye susselyd når eg gir gass. kan virke som eg mister litt kraft, og så jukser den ein del.. hakker litt når eg gir litt gass. Men i det siste så kutter turboen av og til så eg må stoppe og starte bilen får å få turboen tilbake. men når turboen er borte så kommer ingen av di symtomene som eg har skreve over. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 26, 2014 Rapporter Share Skrevet April 26, 2014 Ingen motorkode oppgitt, ikke motortype, ikke så mye som årsmodell.... Ja da blir det generelt svar. Siden du har mye suselyd ved lading, sjekk om du har lekkasje mellom turbo og innsug, evt før turbo om du har LMM. Turboen 'kutter' fordi bilen går i nødmodus, noe den skal gjøre når noe er galt. En diagnose forteller hva som er galt Se også - Problemer med bilen? Trenger du diagnose? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 26, 2014 Rapporter Share Skrevet April 26, 2014 Første jeg ville sjekket er slangen mellom intercooler og turbo. Pleier å være den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg