hallvardh Skrevet April 13, 2014 Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 Hei, beltet er blitt slitt og flisete og må skiftes. Må jeg kjøpe nytt eller kan jeg få tak i pent brukt fra bil-hoggeren? Dersom jeg kan bruke brukt, passer golf, audi, seat beltene i octavia, 2007, 4x4 tdi, eller må det komme fra en octavia? Hallvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardh Skrevet April 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 Ok, ingen som vet. Hvis jeg kjøper uorginale nye belter fra bilextra, er det noe som må kobles om mht. airbag el.l.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 21, 2014 Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 Prøv og få tak i på huggeren, disse setebeltene har vel automatisk stramming ved ulykke?. Husk og koble fra jording til batteri om det er kontakt(kobling) på selve beltemekanismen. Om de er like fra golf vett eg ikkje, vett det er likt på golf 4 og octavia fra samme tidsperiode så det er godt mulig det er likt også på senere modeller. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg