uik Skrevet April 7, 2014 Rapporter Share Skrevet April 7, 2014 Hallo! Noen som har tips til noen fete felger jeg kan sette på en Audi A6 stasjonsvogn? Gjør heller ingenting hvis dere kan linke til et kurant senkesett og Post gjerne bilder av deres A6! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 7, 2014 Rapporter Share Skrevet April 7, 2014 Hva er fete felger da? Spør du faren min så er fete felger originale 15" med 195/65 dekk. Og hvorfor vil du ha våres tips til felger? Er det ikke du som skal bruke bilen? En type felger jeg synes er .. "fete" kan være stygge i dine øyne. Smaken er som baken, delt i to (med mye dritt imellom) :) Men vi kan jo prøve, sleng ut et bilde av bilen din da. Så blir det lettere for oss. Billige og greie senkesett får du hos Parts and Retards :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 7, 2014 Rapporter Share Skrevet April 7, 2014 Jeg er enig med TKarlsen :)Men siden C4 Stv. er en stor bil bør du ha 19x8,5" eller større. Min mening er at RS6 type 1 og 2 er pene på denne bilen, men som sagt, det er din bil :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 7, 2014 Rapporter Share Skrevet April 7, 2014 De RS6 Type 1 er pene felger. Er selv på jakt etter pene 19" RS6 Type 1 til min A6 C5 nå. Massive og pene felger Og som Jesper1201 sier. Du bør opp i 19" felger for å få en følelse av at du kjører med store felger. 18" på en slik bil blir litt "smått" Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 8, 2014 Rapporter Share Skrevet April 8, 2014 http://www.bilforumet.no/topic/136627-bilder-av-audi-100a6-c4/ Her er det en del artig å se på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akram Skrevet April 11, 2014 Rapporter Share Skrevet April 11, 2014 Får ikke lastet opp bilder dessverre:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg