TurboPedro Skrevet Mars 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 hei, så akkurat nå at jeg har 2 stk 18x8 og 2 stk 18x9 felger som følgte med bilen da jeg kjøpte den. alle felgene har 235 40 dekk.men hvordan er det med diffen bak når jeg setter 18x9 bak? går dette bra eller ikke? Takker for svar :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 Det er viktig at 4x4 biler har lik rulleomkrets på alle hjul, hvis du opprettholder rulleomkretsen er det ikke noe problem :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 men rulleomkretsen er da ikke noe problem her da? er jo kun bredden bak som er større enn forann Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2014 Som sakt, er rulleomkretsen lik, noe den er i ditt tilfellet er det bare å kjøre på ;) Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg