flatfour Skrevet Mars 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Hei, Plutselig har den ene lyktespyleren begynt å lekke. Om jeg drar den opp, så ser jeg det pipler ut langs akslen som kommer opp. Har ikke tatt den ut enda, men noen som har reparert denne før? Tenkte det kanskje var mulig å åpne å bytte en o-ring? Eller er dette en del som ikke lar seg åpne.. Noen med erfaring her? Edit; 1999 Golf 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Har aldri vært borte i disse før, men jeg kan nesten garantere du kan åpne og bytte O-ring så er lekkasjen borte, men mindre det er sprekk i den. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatfour Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Jeg får se om jeg får plukket den ut i helgen, så får vi se :) Takk for svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Hadde av ein for noen år siden, meiner det er ett klips som man tok av så får du ut stempelet(aksling) som har oring på seg. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatfour Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2014 Det gikk fint å bytte. Nå er den tett og fin. Måtte først av med fangeren(merket av hvor skuene er): for å komme til spyleren: Vippet opp klipset på akslen På akslen satt en o-ring. Byttet den på inngående i samme slengen. Tok selvfølgelig den andre i samme slengen. Espen Solheim reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2014 Denne skulle vi fått inn i DIY som er klistret på topp på golf4 forumet :) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg