Gnavrym Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Har lyst å montere ekstralys bak grillen på min Volvo 850. Tenkte i utgangspunktet å bruke festen til hornene og montere dem et annet sted. Noen her som har erfaring med dette og som eventuelt kan forklare fremgangsmåte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Hva trenger du fremgangsmåten på, montering av lykter eller legge opp ledninger?Hvis det er lyktene må du først og fremst finne noen som er små nok til å få plass der, letteste er å sveise fast eller bore hull i noe rammeverk bak grillen.Jeg vet ikke hvordan det ser ut der, så det må du nesten bedømme selv. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnavrym Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Tenkte på om noen hadde gjort dette før og visste om en god måte å feste dem på. Selve koplingen klarer jeg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg