bebbetufs Skrevet Februar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Holder på å bygge om bilen til mer banebruk og skal montere en svær oljekjøler. I den forbindelse trenger jeg hjelp til å tømme og senere fylle AC på bilen. Bilen er uten understell så det må gjøres i garasejen min. Håper noen kan hjelpe eller har tips til hvem jeg kan kontakte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Vik Service. Han kommer hjem til deg og tapper og fyller på. God service! Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bebbetufs Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Takk. Jeg har forsøkt å kontakte ham i et halvt år. Har lagt igjen beskjed både på telefon og mail. Har ikke lykkes til nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg