Slk200k Skrevet Februar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 Jeg ønsker hjelp til fremgangsmåten for bytte av støtdempere bak. Hvordan kommer en til øvre mutter på demperen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2014 Dette er et skudd i blinde, men sansynligvis fra inni bilen. Vanlig at du må demontere litt for å komme til. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slk200k Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2014 Takk for utvist interesse! Nå har jeg overlatt problemet til Bertel O Steen. Sideplatene/dekslene i bagasjerommet må ut. Det vet jeg, men problemet er: hvordan får jeg dem ut. Mekanismen som styrer åpningen av lokket, slik at taket skal gå ned, hindrer dette. Det er etter eller annet der jeg ikke får tak i. Det er nok behov for rep håndbok, men den har ikke alle adgang til. God helg! Mvh Magne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
14269 Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Det bruker å være et deksel i baggasjen for å komme til mutteren på støtdemperen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg