Gå til innhold

Cruise control virker ikke?

Ranger emnet


roythomas

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettopp fått meg en Audi A4 1998. Den ble importert fra Tyskland i 2000, så det står noen tyske gloser her og der. Fant overraskende ut at det er cruice control på den, men der står det på tysk. Noen som vet hvordan jeg får aktivert den? Har prøvd alle mulig varianter, men til ingen nytte... Kan det også være at den er ødelagt? Og kan det være lett å fikse?

 

Og en ting til: Er det ikke radio antenne på disse bilene? Kan ikke finne noen antenne, kan det være integrert i bakvinduet? Dette er sedan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår