chrisern20 Skrevet Februar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 Hei. Jeg oppdaget for noen dager siden etter jeg hadde fyllt på med kjøleveske så var den plutselig tom. når jeg tappa bilen for olje, så var det ikke noe groms, men eksosen ryker mer en vanlig. fordi hadde det vært vann i motoren så hadde det vell "fossa ut" vann fra bunnpanna?. men hvor tar kjøleveska veien? kan det komme mye eksos vis det er kondens i motoren, men spørsmålet er hvor blir det av kjølevannet. vis man fyllter kjøleveske godt over maks, kvitter bilen seg med dette selv? er det noen som har vært borti det samma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 fordi etter jeg hadde rense gasspjeldet, så gikk pakningen fyken, så det kom kjøleveske inn der lufta går igjennom gasspjeldet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 dette er en Toyota celica t20 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 Vær vennlig å fortsett i din tidligere tråd om samme emne.http://www.bilforumet.no/topic/296833-muligens-kjoleveske-i-olja/Denne stenges. Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg