Stianlar Skrevet Februar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2014 Hei! Hadde to nærlys som flimra og var ekstremt lilla, så bestilte to d1s pærer fra ebay og monterte. De fungerte i to dager, før den venstre begynte og flimre, og høyre døde helt. Senere samme dag fungerte høyre, hvorpå venstre var kaputt. Og dagen deretter, motsatt. Trodde dette var pga billige kinapærer, og dro derfor idag innom hellanor og kjøpte ordentlige phillips pærer og monterte.. Venstre fungerte som smurt, men høyre nærlys er fortsatt stein dødt. Har prøvd pæren på andre siden hvor den funker, så pæra er det ikke noe i veien med. Disse d1s pærene har ballasten fastmontert, så det kan vel ikke være problemet, og der finnes ikke egen sikring såvidt jeg kan se.. Har parklys og fjernlys, men altså ikke nærlys.. Noen som kan ha noe formening...? Bilen det gjelder er altså en '04 Audi A4 b6 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2014 Siden det er integrert ballast som du selv skriver, bør du sjekke om du har spenning frem til pæra. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianlar Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 Er vistnok en tenner under lykta, sikkert denne som er gåen.. Begge nærlysene er nå stein dau..! Noen som vet hvor jeg kan finne nye lykter til en billig penge?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 Xenon kontroller (strømforsyning) som sitter på undersiden av lyskaster. Koster vel gjerne noen tusen hos Møller. Part nummer 8E0907391A Finnes for ca 1000 på Ebay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianlar Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2014 Stemmer det, er de jeg trenger.. Frista ikke bruke så mye på bare tennere, så har egentlig lyst og bytte hele lykta. Billigste jeg har funnet er 6300 på norsk bildelesenter, finnes det billigere tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg