merterje Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Jeg er i ferd med å kjøpe meg en ny brukt bil, og ønsker å vite alt jeg må undersøke i denne forbindelse. Det er greidt på nettet å gå inn på Brønnøysundregistret å se om det er heftelser på bilen. Men hvordan finne ut om avgifter som veiavgift er betalt ? Dessuten hvordan skrive ut kjøpskontrakt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Søk på naf sine sider, eg meinar at dei har eit greit oppsett på kjøpskontrakt. Sjekk om bilen har registerreim, registerkjede eller tanhjul. Viss bilen har registerreim må den ha blitt skifta etter intervala. Sjekk for rust og bremsar. Søk på vegvesenet sine sider for å å finne ut om pkk godkjenning og avgifter. Søk på nett etter info om dei bilane før kjøp. Tenk over om bilen dekker dine behov. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merterje Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 finner ikke denne side hos NAF, heller ikke Vegvesenet om avgifter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 https://www.naf.no/kjop-og-salg/salg-av-bil/kjop-og-salgskontrakt-for-bil/ http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Periodisk+kjoretoykontroll/Kontrollfrist Google.. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merterje Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 takk, det var god informasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Eneste måten å finne ut som vegavgift er betalt er å sende <REGNR AB12345> til 2282. Koster 3,- pr. mottatte melding. Men bare til opplysning, faktura på vegavgift er ikke sendt ut enda og har ikke forfall før i slutten av mars. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg