Paskrede Skrevet Januar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2014 Hei, Den nyinnkjøpte golfen min går seg varm på tommgang/kjøyring sakte med lass. Første spørsmål er kor "visaren" skal stå på tempraturmålaren, Min står på midten ved kjøyring i normal fart og på tomgang stig den til 4/5 av skalaen... deretter har eg skrudd av bilen og latt den kjøle seg ned. Virkar som at vifta ikkje startar av seg sjølv. Har kobla vifta rett på batteriet, då fungerte den på begge stilla. Det gjorde den også når eg kobla "rundt" tempfølaren nede på radiatoren. Er det det tempfølaren som er gåen eller er det noko anna som kan vere feil? Bilen er en golf 2 1.8i 89' modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2014 Sansynligvis så er det feil på tempføleren da siden du har testa vifta manuelt :) Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2014 Veit noken akkurat kva type følar det er, evnt, kva bilar ein kan plukke av? Korleis byttar en den, er det berre å skru ut og sette inn igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 bytt føler til vifte på radiator, skru ut å skru inn, husk at du mister kjølevæske, så må fylle på å lufte på nytt om bilen ikke koker, så drit i temperaturen, veldig missvisende i grunn :) normalt er rett opp ved kjøring, og ca 3/4 ved tomgang om vifte funker. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 okay, takk Når ein skal lufte , er det berre å la bilen stå å putre på tommgang ei stund for så å etterfylle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg